Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Jan 2025 12:53:56 +0200

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13888 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Kalesi küla, 11300 
Lagedi-Aruküla-Peningi tee // 11306 Kalesi-Tõhelgi tee // Peningi küla, 
Raasiku tee 11a // 13 // Raasiku alevik, 11310 Aruvalla-Jägala tee // 
Hundinuia // Kannikese tänav // Mooni tn 1 // 4 // Mooni tänav // Raasiku 
raudteejaama // Raudtee tn 37 // 39 // 41 // Raudtee tänava lõik 2 // Roosi 
tänava lõik 3 // Silla tee // Tulbi tn 14 // Tulbi tänava lõik 1 // Tõhelgi 
küla, Kopli // Kullemäe tee // Pireti // Pirgu // Rumbi // Tõhelgi // 
Unipõllu // Uuetoa, Harju maakond, Raasiku vald, Kalesi küla, 11300 
Lagedi-Aruküla-Peningi tee // 11306 Kalesi-Tõhelgi tee // Peningi küla, 
Raasiku tee 13 // Raasiku alevik, 11310 Aruvalla-Jägala tee // Mooni tänav 
// Raasiku raudteejaama // Silla tee // Tõhelgi küla, Kopli // Kullemäe tee 
// Pireti // Pirgu // Rumbi // Tõhelgi // Unipõllu // Uuetoa 
(kergliiklustee, tänavavalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: kergteetee+tänavavalgustuse rajamine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27244283>  (menetlus nr: 
460979), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (ARVO TÄKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister